Skip to content
May 3, 2011 / Hara Akrioti

Το πλήρωμα της NASA απαντά στις ερωτήσεις σας ζωντανά … απο το διάστημα!!!

Αν κι έχει περάσει ένα σημαντικό διάστημα απο τη δημοσίευση του τελευταίου άρθρου σε αυτό το blog, ωστόσο, δεν θα μπορούσα να μην επιστρέψω με ένα θέμα για την – γνωστή σε όλους τους επικοινωνιολόγους – τάση/ στροφή στα social media. Τόσο, λοιπόν, η διείσδυση της NASA στα social media  όσο η προεκλογική καμπάνια του Obama ή η ανακοίνωση της Procter & Gamble σχετικά με την απόφαση επένδυσης στα Κοινωνικά Δίκτυα  δεν θα με άφηναν αδιάφορη… όσο περιορισμένος κι αν είναι ο χρόνος που έχω.

Πρώτος ο Πρόεδρος της Αμερικής Μπαρακ Ομπάμα, το 2008, προκειμένου να πλησιάσει το νεανικό κοινό, αποφάσισε να επενδύσει στις online πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, απαντώντας, παράλληλα, ζωντανά σε ερωτήσεις του ευρύ κοινού. Έτσι, και πριν 3 – περίπου – εβδομάδες ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για τις εκλογές του 2012 με την απλή αποστολή ενός e-mail σε 13 εκατομμύρια χρήστες του Ίντερνετ αναφέροντας χαρακτηριστικά «Δεν πιστεύουμε στις ακριβές προεκλογικές εκστρατείες με διαφημίσεις στη τηλεόραση». Παράλληλα, αυτή η τάση οδηγεί τόσο τους ρεπουμπλικανούς, όσο και την αντιπολίτευση – σταδιακά – να ακουθήσουν την ίδια πορεία. Έτσι και η NASA, ακολουθώντας το ίδιο κανάλι επικοινωνίας, στο πλαίσιο λανσαρίσματος αποστολής στο διάστημα (5 Μαίου 2011) παραχωρεί «ζωντανή συνέντευξη», μέσω του YouTube, με ερωτήσεις του ευρύ κοινού προς το πλήρωμα οι οποίες θα γίνονται είτε μέσω tweets #utalk2nasa, είτε με την αποστολή video ερώτησης στο YouTube. Πιο συγκεκριμένα, τα μέλη του σκάφους καλούνται τη Δευτέρα 8 Μαίου να απαντήσουν απο το διάστημα, ενώ θα ταξιδεύουν με 17,500 μίλια την ώρα!!! Δεν ακούγεται τρομερά εντυπωσιακό?

Παράλληλα, η P&G, σε πρόσφατη αναφορά περιγράφει την εν δυνάμει επένδυση που θα κάνει στα digital media, αφού αποδείχθηκε πως η δημιουργία WOM έφερε υψηλότερες πωλήσεις στα 5 απο τα 6 κύρια τμήματα δραστηριοποίησης. Όπως δήλωσε ο Robert McDonald, P&G CEO, η διαφημιστική δαπάνη της P&G άγγιζε, έως σήμερα, το 10% των συνολικών πωλήσεων, κάτι το όποιο θα εξακολουθήσει να συμβαίνει, επενδύοντας σε άλλες μορφές media και χτίζοντας την online κοινότητα της.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: