Skip to content
July 4, 2013 / Hara Akrioti

It is not just a matter of communication!

Αφορμή γι αυτό το post η διαμονή στο Costa Navarino

Full moon view @costanavarinoΑκούσαμε τα καλύτερα κι έτσι αποφασίσαμε το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος να το περάσουμε εκεί, εφόσον πρόκειται για ένα σημείο που κρίναμε πως εξυπηρετεί όταν έχει κανείς μωρό 6 μηνών. Είχαν μοιραστεί γνωστοί και φίλοι την προσωπική τους εμπειρία από τη διαμονή τους εκεί και πράγματι επιβεβαιώσαμε τα εξής:

Πως πολύ απλά είχαν δίκιο!

Ενώ σε όλους τους καλοκαιρινούς προορισμούς η θάλασσα βρίσκεται κοντά στο ξενοδοχείο που επιλέγεις, έχεις πάντα το άγχος να αποχωρήσεις 1,5 ώρα νωρίτερα από την παραλία έτσι ώστε να έχεις χρόνο να προετοιμάσεις το γεύμα του παιδιού. Εκεί δεν υπάρχει λόγος άγχους! Καλείς το express service, ενημερώνεις για την ώρα που θες έτοιμη την κρέμα και υπάρχει η δυνατότητα να την σερβίρουν όπου βρίσκεσαι μέσα στο Costa Navarino… είτε στη θάλασσα, είτε στην πισίνα ή ακόμα και στο εστιατόριο στο οποίο καταλήγεις να γευματίσεις ο ίδιος. Παράλληλα, διαθέτουν την υπηρεσία Cocoon η οποία απευθύνεται σε γονείς με παιδιά από 4 μηνών έως 2 ετών. Εκεί οι “experts” μένουν με τα παιδιά σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο κάνοντας διάφορες δραστηριότητες, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα τόσο στα μωρά να κοινωνικοποιηθούν, όσο και στους γονείς να ενασχοληθούν με κάτι το οποίο θα ήταν αρκετά κουραστικό για ένα μωρό.

Το σημαντικότερο, ωστόσο, όλων, εκτός του όμορφου τοπίου, είναι το χαμόγελο και η ευγένεια με την οποία σε αντιμετωπίζει όλο το προσωπικό οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ακόμα κι αν τους καλείς 5 φορές την ημέρα για τον ίδιο λόγο, να πλύνουν, δηλαδή, το μπιμπερό.

Θέλω, λοιπόν, να καταλήξω στο εξής… πως δεν αρκεί μόνο η επικοινωνία. Ουσιαστική σημασία έχουν παράλληλα οι υπηρεσίες που προσφέρει ένα brand οι οποίες δίνουν την προστιθέμενη αξία στους πελάτες. Έτσι ενεργοποιείται το WOM με αποτέλεσμα να δίνεται η δυνατότητα στους επικοινωνιολόγους να το «εκμεταλλευτούν», μέσω διαφόρων στρατηγικών βημάτων, και να χτίσουν την ιδανική εικόνα γύρω από ένα προϊόν.

Τι με εντυπωσίασε αν και είμαι άνθρωπος του κλάδου?

Το σχόλιο που έκαναν σε φωτογραφία που ανέβασα στο instagram… ναι, έγινα engaged!

@haraakrioti

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: